Läs-abstinens

%&£@#!! Fick ingen AVI idag från cdon, aaah! Men den MÅSTE ju komma imorgon, om böckerna levererades igår. MÅSTE.



Så här såg skorna ut som jag köpte igår. Jättesköna, de väger typ ingenting, sitter som en smäck på foten, och så är det karborreband :o) Som då man var liten, hehe. Bekvämt är det ju. Blir perfekta till sommaren som vanliga gå-skor.



Och så köpte jag ett teckningsblock i A3 format, så nu kan jag göra riktigt stora porträtt, härligt! :)
Iddes inte ta kort på jeansen o örhängena, det får ni leva med! :P

Jag slutade redan ett idag, så när jag kom hem gjorde jag ett il och städade hela toaletten, dammsög, skurade och gjorde fint. Och Benjamin var duktig och rengjorde i köket. Så nu är det fräääääscht ;) Till middag blev det lax o grönsaker, en favorit här på storgatan :) Jag kokade även lite äggnudlar till mig själv, det är gott till det mesta. Kan låta konstigt till lax men det är inte dumt alls, plus att det är mer proteiner än i "vanliga" nudlar. 

Träning är inplanerat ca halv åtta, sen ikväll ska jag och Benjamin se twilight igen :) Benjamin tyckte faktiskt den var riktigt bra, det trodde jag inte :O Men jag ser den då gärna igen, mysfilm :D

Tjingeling!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0