Still in pyamas

Jag har inte haft en sån handelskraftig dag än, sitter fortfarande i min pyamas :P Det enda jag gjort är lagat lunch åt Benjamin då han kom från jobbet för att äta, och så har jag läst Eclipse. Inget annat :P Ska nog försöka göra mig klar och så gå ut på en liten promenad iaf, det är ju plusgrader ute. Det gäller att passa på.
Men jag har bara några sidor kvar i Eclipse, så jag ska läsa ut den först :) Visst har jag varit duktig? Tog en paus på två dar då jag nästan inte läste nånting! ;)
Men nu är då Breaking dawn beställd, borde komma imorgon :D



Längtar! Undrar hur fasen det slutar!!???

Jag och Benjamin har btw bestämt oss för att resa! Det blir cypern i slutet av maj-början på juni :D Så jäkla kul. Vi har bestämt hotell och allt, vi ska bara vänta ett tag med att boka, låta priserna gå ner lite först. Längtar efter solsken och hav!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jå jag ska också köpa ett par till sommaren :)

Jasså de visste jag inte att de fanns,kan tänka mig att de är ganska coolt!

2009-03-06 @ 16:06:50
URL: http://nystis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi har filmen på Nicklas Playstation, men eftersom den inte kommit ut på DVD än så har vi bara en version där den är filmad från biosalongen, så det är ingen bra bild, tyvärr.

2009-03-06 @ 17:15:22
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, jag måste fasen läsa dom där böckerna! :) Ser dom överallt här och folk läser på stan.. och så när du gillar dom så mycket :D

2009-03-06 @ 19:11:36
URL: http://dublincalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0