Still a mystery

Jag fick då prata med farbror doktorn över telefon idag, och inte blev jag direkt klarare i huvudet. Men han kunde ju inte säga så mycket än, ville att vi skulle avvakta och se om jag inte blivit bättre i slutet av veckan så blir de ju att ta nå prover. Han var väl mest inne på nån typ av stress-symptom, typ magkatarr. Uäh, jag hoppas det går över av sig självt! Måste vara bra nästa vecka, för vi åker till fjälls på torsdag! Längtar!

Imorgon så åker våran klass buss till Marianne (våran mentor) och ska vara där hela dagen. Vi ska få göra chokladpraliner! Ska bli roligt och intressant!

Längtar tills jag och mamma ska på shopping-weekend till Skellefteå! Men det betyder ju spara pengar, och det är svårt då det finns mycket fint man vill skaffa sig :) Är så inne på en massa sommarkläder, vill bara att snön ska försvinna NU!


Sommarkläder önskas!

Godnatt people!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

En sån där vit t-shirt har jag ju beställt ;D höhö

2009-04-01 @ 16:19:09
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0