Snorig Läslus

I eftermiddag åker jag iväg till stugan, och då kan ni ju inte lita på att jag kommer att uppdatera, internet i stugan är ju inte bäst, men jag kan försöka! Ska stanna tills tisdag. Skönt att få komma ut i naturen! ;)

Mår faktiskt inte helt dåligt, nyser, snorar o harklar mig en massa men mår annars okej!
Har planerat att läsa ut new moon idag, den är så spännade så jag sitter som på nålar då jag läser! Så fort jag inte läser, så tänker jag på att läsa, haha! Så sen kan jag börja på eclipse... :D

Nä men nu ska jag packa lite kläder och sånt till stugan! Tjingeling!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är utmanad!

2009-03-02 @ 08:17:17
URL: http://evelinalidmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0