Marängswiss



Idag har varit en lugn dag, städning, handlat o tränat. (Och jag har såklart läst en massa breaking dawn) Sen vart Benjamin tvungen ut och ploga tills nu, och då gjorde vi en marängswiss att mumsa i oss! Det är glass med grädde, och så flera lager med banan, maränger och nutella, och på toppen kola-sås! Vilken bomb alltså! Haha. Men en ätardag är en ätardag!
Till middag gjorde jag förresten knuts frestelse, hade tänkt fota det men då hade kameran slut batteri :(
Nu blir det en liten promenad innan vi ska sova, det är ju nollgradigt ute så.

En liten sak innan jag avslutar. Har inte vart nästan nå insatt i melodifestivalen, men satte på ettan iaf när det nästan var slut, de skulle precis lägga de avgörande poängen. Och då helt oväntat så vinner La voix, den enda låten jag som tänkt skulle kunna göra bra ifrån sig på eurovision song contest. Lite snopet! Precis då jag slår på TV:n, haha.

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Karin

Knuts frestelse? Vad är det för nå? :O

2009-03-15 @ 17:50:27
URL: http://dublincalling.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

Gud vad ni verkligen hittar på saker och äter gott hela tiden! :) alltså själv blir det så att man kokar mackaroner och steker korv i brist på fantasi! Börja lägg ut mycket recpet vettja. kanske man får inspiration ;)

2009-03-15 @ 21:42:46
URL: http://LovisaFlinkfelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0