Long time no see

Tänkte att det var dags att jag skriver ned några rader här, det var ju ett bra tag sen. Jag vet egentligen inte varför jag inte skrivit nå här.. Men ska försöka skriva ned lite saker och ev visa nån bild.

Idag lördag har varit en riktigt slappardag, den började med att vi sov ovanligt länge, vi brukar vara uppe i bra tid på helgerna. När vi gjort oss klara, ätit brunch, lekt med hilmer, slappat vid tvn, Jag (Benjamin) städade igenom lägenheten. så for vi upp till nybyn och skulle betala räkningar som jag t.o.m glömde att betala! Väl där uppe bjöds vi på mat. Lax och klyftpotatis i ugnen med Daimpaj till efterätt. Mycke gott var det!

Senare drog vi iväg till gymmet i vanlig ordning. Bröst och Triceps stog på schemat. Körde med Chrille och Cecilia. Gick hyffsat bra,
Passet bestod av:
3set Lutande hantelpress
3set Snedbänk
3set Cablecross
3set Bänkpress FU
3set Pushdowns
3set Liggande tricepspress

Efter träningen drog vi och handlade lite kvällsgott, blev igentligen bara torkad frukt, Cola Zero. OCH jag såg att dom hade Ryggbiff för halva priset, 411gram inhandlades. OPTIMAL kvällsgott =D.

Så nu sitter jag vid datan och C och H ligger och myser i soffan. Vi hade tänkt se Employee of the month som börjar 21:35 tror jag det var.

Ska nu försöka se ifall jag hittar nån trevlig bild att visa.


Nya TVn, 50" Ska försöka byta ut tv bänken som jag inte gillar.



42an åkte in i sovrummet.  Sjukt mysigt att sitta och se vänner på kvällarna.
Ska även försöka få in kanalerna som ingår i lägenheten då vi skaffat
Canal Digital i vardagsrummet.


Mellanmål alá Diet
Tonfisk mackor, Kesella och Cola Zero.


Och vi har ju nu bestämt oss för att fara utomlands i slutet av Maj, blir till Cypern.
Sungwing Resort & Spa Sandy bay ska vi till. Bäst av allt är ju att dom har fitness centre med ett grymt gym! =D

Nån bild från hotellet.





Får se ifall det dröjer lika länge igen innan nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men tack för ett inlägg från dig till slut!

2009-03-07 @ 21:02:37
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: M

Kul att du bloggar!!



Vad tänker du dig för tvbänk då? Nåt bygge som du pratade om eller nåt färdigt?



~M

2009-03-07 @ 21:10:10
Postat av: Camilla

Vi har varit dit två gånger och det är helt super på det hotellet!

2009-03-08 @ 09:55:30
URL: http://hallonvanilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0