Lat söndag

Idag har jag sett twilight-filmen :D
Alla som känner mig vet att jag sällan och aldrig är nöjd med filmer efter böcker jag läst, typ harry potter filmerna tex. Men när jag såg Twilight så satt jag bara och myste hela tiden, det pirra i magen på exakt de rätta ställena, precis som i boken. Visst var det vissa scener och saker jag blev förbannad över, men jag tänkte som inte så mycket på det ändå, filmen var så mysig helt enkelt. Underbart hur skådespelaren gestaltade Edward Cullen tycker jag. :) En ny favoritfilm helt klart.

Annars idag har vi bara latat oss, åt middag ute och sen har vi sett tv. Vi höll på att skratta ihjäl oss till wipeout på kanal 5 :D Men nu ska jag se Beck.
Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tänkte just, undrar om du sett Twilight-filmen :) Jag har sett den men har ju inte läst böckerna.. filmen var bra! Har du läst/sett "Låt den rätte komma in" då? :)

2009-03-08 @ 22:25:04
URL: http://dublincalling.blogg.se/
Postat av: Karin

Javisst såg chokladen god ut, den var iiinte tråkig må jag säga :D Finns så mycket gott här, vore jag rik skulle jag nog bli tjock. Haha :D

2009-03-10 @ 00:31:46
URL: http://dublincalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0