Lång vecka

Det känns så skönt att det är fredag imorgon! Hela veckan har känts stressig o tung, idag när jag väl börjat slappna av så kom världens huvudvärk.
Teckenspråks-showen gick i alla fall väldigt bra, vi hade jätteroligt och publiken uppskattade oss :)
Så imorse var vi och städade i logerna på forum, sen hade vi tema-dag och knopade på i bildsalen. Men klockan tolv for jag på idrotten för jag skulle hålla i musik-uppvärmningen tillsammans med Viktor och Hanna. Det gick jättebra, vi körde lite motionsgympa sen styrka, boxersize och stretching på slutet.
Efter skolan gick jag till mamma, hon skulle hjälpa mig sy till ett par av mina jeans, och så skulle vi sy in en av mina favoritkjolar som blivit för stor i midjan. Men vi vågade inte riktigt börja sprätta i den, vi trodde inte att vi skulle få ihop den hel igen :( Så mamma var snäll och köpte den av mig så fick jag en ny istället :)
Kolla så söt den var :) En hög ganska vid kjol med stora mysiga fickor :D
Sen åt vi god kycklingpasta på Centrum och småpratade. Börjar längta jättemycket tills vi ska till Skellefteå på shopping-weekend :D



Kring sju så for jag med Emma Ö och solade, fasen så härligt! Fick faktiskt en liten rand ;) Dock tror jag att jag brände mig lite på smalbenen, de vart jäkligt varmt! De hade nyss bytt rören i solariet. Ska försöka sola en gång varannan vecka minst nu innan cypern, är ju så blek!!!

Men nu ska jag sova, har körkorts-teori imorgon 8.10!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0