Lampshopping

Jag berättade ju om Hilmers upptåg igår... Tror ni han nöjde sig med det? Nädå, igår innan vi skulle lägga oss så rev han ner min stora glas-lampa från IKEA som stod på våran hallbyrå. Han ger sig tydligen inte förrän alla våra saker är trasiga! Jag har också glömt att berätta om att han fick sin egen mat o vatten-skål att explodera... :P Men det hade kunnat gå värre, han lyckades nämligen riva ner mina svindyra Iittala-muggar, som då landade på hans matskål, och som tur var så gick ju bara matskålen sönder, inte Iittala muggarna... Jag lovar då hade jag inte varit särkilt glad på han! Så nu måste mina fina muggar o skålar från Iittala stå instängda i kökskåpen, men bättre det än att de är i bitar :P

I alla fall, tillbaka till lampan. Vi bestämde oss idag för att gå på elkedjan och titta på lite lampor, kanske skulle vi hitta någon ny att ha på byrån. Och vi kom hem med två nya lampor! En jättesnygg att ha på byrån och så fick jag en jättefin läslampa att ha bakom soffan av Benjamin, tack älskling! :D



Snygg va!? Tror jag ska köpa två till sådana och ha i vardagsrumsfönstrena... :) De ser helt mesiga ut nu i jämförelse med denna!



Och då denna jättefina läslampa i krom med dimmer! Jag läser ju så mycket, och det är alltid så mörkt i vardagsrummet, så då tyckte Benjamin att jag skulle få en läslampa! :D Och så hade elkedjan 25% på en valfri armatur, så vi kom undan riktigt billigt med två så fina lampor!


Kommentarer
Postat av: I

Den är toksnygg helt enkelt. Helt klart en "mamma lampa" som Benne sa. Läslampan var snygg den med.



~I

2009-03-06 @ 08:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0