Kommentarer

Visst är det jättekul att få respons på det man skriver, det hela bloggandet känns ju som lite roligare då. Men när folk kommenterar bara för att vara dryga så kan de ju hellre låta bli. Har upplevt så många sådana nu, på en massa bloggar som jag läser, och även min egen. Anonyma är de också alltid, och oftast står det bara nån dryg rad om egentligen ingenting. Då finns det ju faktiskt bättre saker att göra gott folk! :D Läs någon blogg som ni uppskattar, om ni nu stör er på mig eller nån annan. Då blir alla glada!
Ni som kommenterar och faktiskt vill det, fortsätt att göra det! :D Då kommenterar jag väl troligast tillbaka något trevligt!

Peace people!

/Cecilia

Kommentarer
Postat av: Malin G

men söt fan en mamba e ju en ORM!! =)

2009-03-02 @ 20:21:32
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: I

Om det händer dig kopiera inlägget från blogg.se (när du är inloggad) och se till att få med IP-numret så kan man spåra vem det är. Alltid kul att veta...



~I

2009-03-02 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0