Grummel...

... låter det i min mage idag. Vad F*N är det här?! Ska iaf få snacka med en doktor över telefon idag, det fanns inga tider på läkarstationen! :P Hoppas magen går över så jag kan fara till skolan, börjar ju då inte förrän ett, så jag har tid på mig.

Dagens:
Humör: Halvbra
Gjort: vaknat, ätit frukost
Planer: Överleva morgonen och kanske kunna fara till skolan, sen MÅSTE vi handla, det ekar tomt i kylen
Ser på: Datorskärmen ;P
Lyssnar på: P3
Läser: inget just nu
Dricker: proviva svartvinbär
Äter: Åt nyss verum hälsofil med fruktmüsli
Bästa: Att det är kort skoldag!
Sämsta: Magh*lvetet som inte vill sluta göra ont
Väder: Halvbra, lite molnigt men solen kikar fram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ajdå det låter ju inge bra, hoppas du blir bättre! :)

2009-03-31 @ 10:32:13
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: I

Åk till Björnen i Piteå bums så du får hjälp!! Du får säkert en akuttid om du ringer dit...



~I

2009-03-31 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0