Going insane!

Nu är jag på hemmaplan igen!

Jag har bedömt mig själv alldeles frisk nog för att träna ikväll, eftersom jag snart tappar förståndet! Har inte tränat sen i onsdags!!?? %&#@# Kan ni fatta det? Fem dagar! Mina muskler skriker åt mig. Ska ta det lugnt med konditions-träning än så länge, så inte halsontet kommer tebax. Men styrka ska väl gå bra, får inte köra så mycket pulshöjande träning bara.


Hahaha värsta spännar bilden, men den passade som in tycker jag! ;)

Btw så har jag varit duktig, har faktiskt bara läst ungefär hälften av Eclipse... och jag började igår. hm. Kanske måste distrahera mig ännu mer. I den här takten är den ju utläst ikväll, inte bra inte bra. För jag äger ju inte breaking dawn än och då kan jag ju inte fortsätta läsa! Huwa. Bäst jag beställer den snarast!

Ikväll blir de go-mat, kyckling med bambuskott och champinjoner, Mmm! Benjamin hade varit så duktig och städat ut skafferiet medan jag varit i stugan så jag tänkte belöna han med lite go mat. Lägger kanske in nån bild på skapelsen ikväll då.
Nu ska jag bädda sängen, tjiao!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Cissi! :D Kommer inte ihåg om jag svarat eller ej :p Kul att du blev glad över att du hittade bloggen :) Jag läser eran blogg ofta ;D Hihi. Hoppas allt är bra !! Kram

2009-03-03 @ 16:54:01
URL: http://dublincalling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ursäkta för de sena svaret men har varit upptagen med att ha huvudet i en spyhink o feber!! USCH. Räcker de inte snart ?!

Håller med om de du skrev tidigare om kommentarer, såg att du fått en väldigt konstig kommentar om din blivande tatuering, tyvärr är de ju så att många som skriver de elaka kommentarerna bara är AVIS ! Men visst vore de bättre att dom inte skrevs alls eller att dom kunde komma med något positivs istället.

Hoppas att din förkylning blivit bättre ! Länge sen vi umgicks nu ju.. en bättring på den fronten måste de ju bli:)

Kram

2009-03-04 @ 10:34:09
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag vill nästan inte läsa din blogg nuförtiden, jag skäms ju nästan då du läser så fort. Jag läser kanske ut New Moon i helgen (om jag inte är för upptagen), men du är ju helt otrolig! Eller så är det jag som har ett liv ;D

Kram

2009-03-05 @ 22:27:05
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0