Erikssons hårfrisering



Grabbarna har haft hårfrisering hos Erikssons, haha :)
Vi lovar att vi inte lämnade Chrille i detta tillstånd, utan han vart fint rakad :D

Imorse tio i sju åkte jag med bussen till Luleå, skulle vara hos tandregleringen klockan nio. Sen gick det ingen buss hem förän kvart i ett, så jag tog en liten shoppingtur på egen hand i stan. Det är som både och att vara själv, man hittar mkt fint men är ju tråkigt att inte ha någon att prata med :/ Köpte iaf ett par jeans, ett par skor, örhängen, skissblock. Kan visa nå bilder på skorna o jeansen sen :)
Jag o Benne åt middag kring halv fem med Chrille o Jenny på café storgatan, gott :) Sen hängde vi hos dom tills vi for och träna. Och sen vart de som sagt hårfrisering, hehe ;)

Idag fick jag orderbekräftelsen från cdon!!! Så imorgon kommer breaking dawn, ÄNTLIGEN!!! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0