En sanslös måndag



Dagens middag; hemgjorda fiskpinnar av Tilapia och till det broccoli! :D Mmm.
Snart ska jag iväg och träna, tror Benjamin skulle vila idag, men han får allt stjussa dit mig i alla fall ;) Haha.
På svenskan idag fick jag och Hanna ett... jaaa, man kan väl kalla det ett nervöst sammanbrott. Vi skrattade så det gjorde ont, och vi var tvungna att gå ut för vi störde lektionen så mkt, haha ;P Och allt började med den där jäkla internetsidan, ååh. Hanna det är ditt fel! ;D Det tog länge innan vi tog oss samman efter allt det där!

Nä nu måste jag byta om och ladda inför träningspasset! Lev å må!




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ursäkta att jag blir språkpolis här med "stjussa"? XD haha!

2009-03-16 @ 20:36:42
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det bra i ert liv, är det Benjamin syrsa so spelar för dig.

2009-03-16 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0