Earth hour

Kom ihåg ikväll 20.30-21.30 är det Earth hour, stäng av all elektronik i en timme, lampor, tv:n, radion, allt! För miljön!
Vi vill väl leva kvar på våran vackra planet?




Har ju som sagt legat hemma ett tag nu och vridit mig i magsmärtor, men blev bättre under fredagen, jag fick behålla allt jag åt :) Så jag kände mig okej att fara till Rebecca på kvällen. Först var jag och Emma hemma hos Hanna och gjorde oss iordning och slog in Rebeccas presenter :) Ni kan kolla på Rebs blogg och se bilder på cupcakesen vi bakade och presenterna hon fick! Vi hade då jätteroligt hela kvällen.
Jag for vidare till Tomas och Åsa senare där de hade en liten "inflyttningsfest" (några månader försent dock ;D ) Det spelades ett jätteroligt spel och surrades ett tag innan jag och Benjamin vandrade hem i kylan (ingen bil fortfarande ju)

Idag har jag och Benjamin myst i stugan i Arvidsträsk, satt ute i solskenet en stund och så gjorde vi tacos till middag. Skönt! Dock har jag känt av magen idag igen, inte bra...

Trevlig lördagkväll people!






Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag var svin duktig och släckte och stängde av allt så gott jag kunde :)

2009-03-28 @ 22:43:45
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Din mage borde ha stryk >.<

2009-03-29 @ 09:13:25
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag glömde tillägga! Jag fick ett gymkort av min far! :D:D

2009-03-29 @ 09:15:23
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0