Dagarna som gått

Dagarna bara far iväg, och inte har man tid att skriva här! Håhåjaja :P

Lördag åkte vi iväg till Piteå för en liten shoppingtripp, och Benjamin överraskade mig faktiskt :) Han provade en massa tröjor, jeans o jackor utan att klaga! :D Han köpte sig två fina tröjor, jag hade ju velat att han skulle hitta sig ett par byxor, nå shorts, skor o en jacka också men man kan ju inte göra allt på samma gång :) Vi åt och fikade gott också såklart!
När vi kom hem tränade vi, sen for vi och köpte ingredienser till tacos! Som jag längtat efter tacos, jag höll på att äta ihjäl mig! :D
Söndag morgon skjutsade Benjamin mig till stugan, det var ju så fint väder så jag ville sitta ute och sola lite :) Jag o mamma satt på framsidan av stugan med varsin bok o myste.
Men sen så ringer Benjamin med ett mycket tråkigt besked. Våran blåa opel omega har lämnat oss, 14.00 kunde Benjamin konstatera att det bara var ett lik kvar. Motorn hade skurit. Att laga stackarn skulle bara kosta oss mer än vad han var värd, vi får låta honom vila i frid. Och det svider ju såklart men vi måste ju ersätta honom med en ny bil. Så vi ska väl så snart som möjligt ta oss in till Luleå för att titta på bilar, det blir väl troligtvis en lite nyare bil nu, som man kan ha flera år.



Jag tillägnar denna bild till opeln. Det är våran blomma i vardagsrumsfönstret som blommar så fint :D



Och Hilmer slutar då aldrig överraska oss med sina upptåg... Eller nuförtiden blir man ju inte ens förvånad. Imorse hade han strimlat varenda servett på köksbordet till småsmulor... Men vi älskar han ändå, jag menar kolla in sötot i mitt knä?

Hej svejs, nu ska jag göra lite nytta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajaj, så ni har blivit utan bil.. nu var det ju alldeles för länge sen sist vi sågs, måste hitta på något snart !! Chrille fyller ju år på torsdag så kanske ni vill komma o fika?=)

2009-03-23 @ 15:31:20
Postat av: Cornelia

Haha, ni skulle ha behållt bettan ;)

2009-03-23 @ 16:02:48
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Malin G

Hej, ni får väl köpa vår bil?? Har funderat på sälja den, ska bara idas lägga ut den =))

2009-03-23 @ 16:47:00
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser att jag missade skriva namn tidigare, men de var ju kanske inte så svårt att lista ut vem det var ;)

Ja vi är hur nöjda som helst med bilen, vill köra bil hela tiden nu, den är sååå skön att köra !! Vad ska ni hitta er för bil ?=)

2009-03-23 @ 17:45:21
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ahh, Audi har ju riktigt fina bilar! :) Ja de är svårt att bestämma om man ska köpa nytt eller ej. Finns ju så många fina bilar!!

2009-03-23 @ 20:59:00
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0