byggarlunch



Dagens lunch, havregrynsgröt med lättsötad hallonsylt och ekologiskt jordnötsmör! Säga vad ni vill om kombinationen, men vilken byggarlunch alltså, haha. En riktig bomb för musklerna.
Var tvungen att äta nåt ordentligt som jag skulle stoppa på länge, ska nämligen vara hela eftermiddagen och kvällen på forum och repa inför teckenspråksshowen imorgon. Ska börja traska iväg snart, har matte klockan ett och engelska klockan två.
Så jag fick mig en skön sovmorgon idag, men har ändå hunnit vara lite duktig. Plockat undan lite här hemma, övat med tvärflöjten och skrivit några diplom (mitt lilla extrajobb). Har även plockat ihop en hel påse med kläder, vi ska ju öva med alla outfits till showen, så jag tog en massa att välja på :P Showen är imorgon på forum 18.00, kom dit vetja!

Tjiao!


 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag kanske kommer, kostar de nå? :)

2009-03-17 @ 15:57:45
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0