Äntligen fredag!

Morgonen började inte så topp som jag tänkt mig. Tog mig i bra tid till skolan fastän jag var tröttare än trött och huvudvärken låg på, men tänkte att jag MÅSTE ju vara med på teorin. Jaha, tror ni det vart nån teori då? Nä, Anki var borta och istället var där någon himla snubbe från Piteå som visade oss filmen "An inconvenient truth", som jag såklart redan sett! En och en halv timme fick vi sitta i pelarsalen på hårda plaststolar och se filmen, min huvudvärk gick över i explosionsartad styrka, så efter den där plågotiden gick jag och sjukanmälde mig och gick hem! Snacka om onödig morgon. Hela förmiddagen vilade jag hemma för att bli av med huvudvärken. Läste lite, låg och såg Vänner i sovrummet. Kring halv fyra kände jag mig pigg nog att börja med maten, det blev den ultragoda laxsoppan (se under recept) fast denna gång utökade jag den med potatis också, så den blev ännu matigare.
Efter den goda middagen satt jag och Benjamin och surrade vid matbordet hur länge som helst om allt möjligt (mest om träning såklart, haha) Så vi blev helt klart sugna på att köra kondition fastän det var vilodag idag. Tänkte att de kunde vara skönt för mig att springa bort lite dålig energi och sen basta och duscha, härligt!
Så blev det också! Sprang i tjugo minuter, körde tre set dips och sen bastade jag läääänge och dushade. Sköööönt!

Imorgon ska vi troligen till Piteå och shoppa kläder åt Benjamin! Gud så roligt, han behöver verkligen en ny garderob, och han har lovat att jag ska få använda han som provdocka ;) hehe. Han kommer säkert bli less på en gång, men man får vara glad så länge det varar! Sen ska vi också titta på en resväska, vi behöver en då vi ska till cypern, så slipper vi hålla på och låna. Och Hilmer ska ha sin kattsand.

Och nu! Ska läsa SISTA kapitlet i breaking dawn. Aaah!




Kommentarer
Postat av: I

Näää, dom finns kvar :0)



Shoppa inte ihjäl er i dag nu, eller rättare sagt shoppa lite för mig med =0)



~I

2009-03-21 @ 08:59:16
Postat av: Cornelia

Har ni twilight filmen? :) har aldrig sett den.

2009-03-21 @ 19:36:16
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0