aaand... Action!

Såhär kul kan man ha med en stol enligt Hilmer...



"tittut!"



"Jag kan äta upp stolen, jag KAN!!!"



"Vadå? Får jag inte äta upp kläderna heller???"



"I'm on the top of the world!"

Det är Benjamin som tagit de här fina bilderna av Hilmer, då han gör det han gör bäst. Svamlar omkring! ;)
Vi var nyss och åt middag på ÄP, sen for vi på konsum och småhandlade lite. Benjamin lämnade av mig här hemma för han var tvungen ut med traktorn ännu en sväng, håhåjaja. Han trodde iaf han skulle vara tillbaka till wipeout på kanal 5 :D Det är så mkt bra på tv söndagar. Parlamentet är det också, och sen Beck.
På konsum köpte jag LdB:s nya 3in1 shower Active sport. Tänkte att det kan ju vara jäkligt bra att ha i träningsväskan då jag ju är på gymmet så ofta. Skönt att slippa ha med sig tio tusen olika produkter. Vi får se om den är bra för mitt hår, men den luktade då sinnesjukt gott! :D



Godkväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har en sån där och jag tycker att den funkar bra :) Det är bra att man slipper ha med sig tusen grejr ;)

2009-03-15 @ 19:39:12
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja han är en riktig söting ! Förstår att ni längtar, för vem vill inte träffa Pepsi ? ;) Jo igår var första mötet, de går jätte bra. Pepsi är så kaxig så han försöker t o m få i gång Wille som är gaaanska mycket större än Pepsi själv :) Är hemma i kläövern nu. Lite lättare att springa ut här än springa 4 trappor ner o upp, iaf just nu då han håller på att lära sig att han ska göra sina behov ute :)



Smart 3-1 shower! Han är lustig hilmer, en påhittig kille !

2009-03-16 @ 09:43:40
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst gör man! Vi kanske kan hitta på något till helgen, så ni får träffa de lilla odjuret? :)

2009-03-16 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0