Tvättmaskinen!



Nu står den på plats, äntligen! Dock inte ikopplad ännu, det ska Benjamins pappa hjälpa oss med. Längtar tills jag får tvätta första tvätten =) Alltså dagens tvättmaskiner är ju nästan snygga ;) Passade ju som en smäck där! haha.




Den här förvarings "ställningen" eller vad man ska kalla den köpte jag på IKEA. För att få undan lite saker så det inte ser så stökigt ut på toan. Den var större än vad jag hade tänkt mig, trodde den var typ hälften så stor. Men det blev ju bra i alla fall och den rymmer ju mycket då =)

Idag hade jag den första körkorts teori lektionen på skolan. Har fått alla böcker och så fick jag inbetalningskortet för kursen. Snacka om att det blir billigt att ta det genom skolan! Tio körlektioner plus 2 timmar teori i veckan för typ 3800! Sen får vi väl se om jag klarar det på tio körlektioner, höm... ;) Man köper ju körlektionerna styckvis sen ifall man behöver fler, men det ska nog gå bra, Anki är en så bra lärare!

Helgen ser rätt så lugn ut, idag ska vi och byta in dammsugaren som inte funkade så jag äntligen ska få städa lite här! Och så ska jag göra mig ett tränings-schema för året, och så måste jag göra det jobbiga, att städa ur garderoberna och flytta runt kläder. Har inte orkat göra det än! Men det måste ju göras,  nu har vi ju en ny byrå att fylla också.
Imorgon blir det Luleå-tripp med Chrille o Jenny, stor-handling på ICA-maxi och så in på lite andra affärer. Blir nog att titta på gardiner och kanske andra fönsterlampor till vardagsrummet. Och så ska vi kanske se bio då i luleå på kvällen.
 
Ha en bra helg!





Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

sv: Du måste smaka en latte!!! Hur kommer det sig att du inte har smakat en än?

2009-01-09 @ 13:56:55
URL: http://schander.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Fin tvättmaskinen var ! :) De är så grymt skönt med de,skulle inte kunna vara utan våran :)

Blir en bra dag imorgon, har sagt till Chrille att de är tjejerna som har framsätena, eftersom de ändå är vi som bestämmer var vi ska, right? ;)

2009-01-09 @ 14:54:38
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin toa ni verkar ha..Jo jätte sköna och dom ser ju ut som vanliga jeans :)

2009-01-09 @ 20:14:02
URL: http://nystis.blogg.se/
Postat av: I

Hej från sjuksängen,



Så fint det blev med tvättmaskinen och den där förvaringen. Topppen!! Ha en bra dag i Luleå nu så hörs vi då jag blir friskare och inte kan smitta ner er...



~I

2009-01-10 @ 10:03:11
Postat av: Emma

Vad fint :)

2009-01-10 @ 11:58:27
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/
Postat av: Malin!!

Ja men eller hur, de fattade ja väl!! ;))

Lägg nu upp era snygga kort ni tog på han igår? mallan vill meee ha en system kamera



Men fy så trött vi va då barnen vaknade idag, hej o hå, tur dem sov till 7 iaf. men milton han vakna inte förrän kl 9..

så härmed ska jag i säng NU, o jävlat OMG!

natti..

2009-01-10 @ 22:11:48
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0