Trött!



Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och sover, uppdaterade ju ingenting igår.
Benjamin sitter och ser på Tokyo drift och jag måste lägga mig tidigt känner jag, för jag är jämt så trött på mornarna! Jag har kommit försent två dar den här veckan och annars kommer jag preciiiis i tid!
Imorgon har jag körkort första lektionen så får inte komma sent till det!

Tror ni jag har städat ur garderoberna nå den här veckan?? Nä! Jag har ju sagt det sisådär tre ggr säkert, men det blir aldrig! Nu får jag skärpa mig. Men det är ju så mycket annat som ska göras, och så är jag ju så trött jääääämt.

Jag vill ha nya träningskläder, men nu ska jag sova!
(tråkigt inlägg jag vet, men är man trött så är man)

Godnatt Sverige!



Tycker att rubriken sammanfattade det här inlägget ganska bra... haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill också ha nya träningskläder.. menmen, man får inte alltid som man vill ;) Sitter o försöker göra ett tappert försök till att vrida på dygnet då jag ska jobba natt fredag o lördag men jag vet itne riktigt hur det går, sängen lockar :)



Nuu vill jag ha en spelkväll någon kväll, detta måste fixas ;)

2009-01-16 @ 00:18:23
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: I

Hoppas det gick bra med körkortslektionen!! Bara vi får lite vår så kanske vi alla kryar på oss och får orken tillbaka.



~I

2009-01-16 @ 14:05:46
Postat av: Jenny

Ja nu hoppas jag verkligen att vi slipper mer akuta vetrinärbesök ! Och att han får må bra !

Just de, glömde ringa o checka med försäkringsbolaget, får bli måndag.



Ja söndag skulle nog passa som spelkväll ! Hörde att Benne hade skaffat en ny tv , blev suget så stort ? ;) C är påväg till er nu o hjälpa er med tvn själv ska jag gå o sova till typ åtta så jag förhoppningsvis orkar med att vara vaken hela natten, har laddat upp med lite OTH avsnitt ;)

Ni får gymma för mig med ! :)

2009-01-16 @ 17:14:44
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0