Söndag

Söndagar känns både bra och dåliga. De är oftast lugna och sköna, men man är aldrig sugen på måndagen som kommer efter :P
Vi har då haft en sån himla bra helg, och extra kul har den ju varit eftersom vår lilla fyrbenta vän flyttat in :) Han ligger just nu för tillfället och vilar (äntligen!) han har sprungit runt som en tok så jag blivit halvt galen! Gjort allt han INTE får göra såklart, och vara på alla ställen som är mest otillgängliga och farliga, typ bakom TV:n bland alla sladdar...
Men han har gjort såna stora framsteg på bara två dagar. I början var han ju så himla blyg, men nu har då det släppt! Nu ska han upptäcka allt och alla på en gång :P Sen har han faktiskt börjat lyssna om man säger till han, i alla fall ett tag ;)


Såhär har det sett ut mest hela dan! Vilket skutt! (Ser ni lurvbollen uppe i vänstra hörnet? det är den han jagar :) )
 
Idag måste vi handla! Våran kyl gapar tomt, men vi har ju liksom inte haft tid och ork. Nån som har tips på vad vi kan äta idag? Jag kände för att laga nåt lite mer ordentligare, annars blir de bara uppstekt köttfärs eller nåt i den stilen :P Kanske nåt så min matberedare får jobba lite? ;)

Igår hade vi en jättetrevlig kväll med Chrille o Jenny. De kom hit strax innan sju, då for vi och åt på Aramo (det var smockfullt på älvsby pizzeria) vi alla blev då mätta och nöjda. Sen bar det av till bowlinghallen :) Vi hade två banor, så vi körde jag o Jenny mot Benjamin o Chrille. Fast vi måste väl inte säga vem som vann va!? :P Kan ju berätta att jag INTE var i toppform, hehe. Bland annat gjorde jag värsta vurpan och typ gled ut på banan, haha. Så jag och Jenny missa ju typ en hel serie för att vi asgarva så mycket. Mina hand-avtryck blev ju kvar på banan! :D
Fast jag tyckte vi ägde, vi fick ju faktiskt in en hel del strikes, dock fick väl killarna aningen fler ;O
Efter bowlingen laddade vi upp med godsaker och såg film i våran lägga. Vi såg "lucky number slevin", en bra och ganska annorlunda film, sluta helt annars än vad man trodde! 
Det här var första gången vi lämnat Hilmer ensam, och det hade då gått jättebra. Han verkade glad att se oss iaf :)

Ikväll blir det träning, har faktiskt vilat EN HEL DAG ifrån träningen, hehe. Det var igår, annars har jag tränat hela veckan. Men ska nog köra mer kondition idag, för jag har träningsvärk i princip varenda muskel.
Eller ska jag kanske köra lite chins och dips iaf ? :)



Köpte två träningslinnen på Stadium, de var grymt sköna, precis vad jag letat efter. Nu väntar jag bara på en beställnig från Ellos, träningsbh och bikini.

Tjingeling, ha en trevlig söndag!



Kommentarer
Postat av: I

Ni kanske får döpa om honom till Tok-Hilmer ;0) Han ser ut som en flygande katt på bilderna.



~I

2009-01-25 @ 14:14:38
Postat av: Jenny

Haha, vilken söt bild då han flyger ! :) Och tack för igår, vill bara bowla mer nu !! :) Men din vurpa var nog bland de roligaste som hänt den här helgen, haha, jag kunde ju nästan inte sluta skratta, tur att du också skratta ;) Men du, nästa gång då himlar ska vi vinna big time ! Sen hoppas jag verkligen på en roadtrip (till helgen ;))..



2009-01-25 @ 15:31:01
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: I

Var så god!! Köpte en till oss och en till er, har ni varit in på hennes hemsida och kika på de övriga? Det finns några att välja på, vilken gillar du bäst?



~I

2009-01-25 @ 20:50:24
Postat av: I

Glömde att den passar i ramen Ribba från IKEA, de ska visst vara exakt i mått. Kollade i hela Luleå och hittade ingen som passade.



~I

2009-01-25 @ 20:51:09
Postat av: mamma B-M



Gjorde beställningen idag , skulle ta 7-10 dagar.

Hilmer är det full fart på än ser jag , hoppas han kan vara still så pass att jag hinner ta upp honom nästa gång jag kommer .

Ha det så bra , kram .

2009-01-25 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0