Gott nytt 2009!

Så var det ett helt nytt år !
Gårdagen blev lugn, vi tog oss iaf ut från lägenheten (första gången på fem dar) och for till a-träsk och åt middag med mamma och pappa. Gott med mat ! Vi har typ levt på frukt och makaroner, har inte orka äta nå annat. Så vi var där en liten stund sen så for vi hem och myste och spelade lite spel.
Vi drack lite champagne till tolvslaget sen så sov vi gott i våran säng ;) hihi.

Idag är vi piggare. Vi har städat undan lite grann, Chrille kom på besök och så for han och Benjamin på gymmet! (jag sa TYDLIGT åt han att ta det lugnt! han glömmer ju så fort hur sjuk han faktiskt var...)
På söndag blir det nog IKEA resa, Chrille o Jenny ska nog följa =) Vi ska köpa oss en liten byrå och en hylla till sovrummet, och så några vägghyllor till vardagsrummet. Ett nytt år, nåt nytt och fint till läggan!
Vi har tingat en tvättmaskin på Älvsby-el som vi också ska orka hämta någon dag. Så skönt de ska bli med egen tvättmasikn ! :D



Det här fick jag av Benjamin i julklapp. Guitar hero (!) , en presentförpackning med Escada parfymer, och ett sällskapsspel Sant eller Falskt! =D Btw så äger jag på gutiar hero !
Ni får veta mer eftersom vad jag fick :D



Den här snygga postlådan fick Benne av sina föräldrar! Jädrans så snygg den blev i hallen, en liten färgklick ;) Tycker den är så söt.


Kommentarer
Postat av: spion

hört att du är mycket bättre än bejamin, hoppas han övar mycket!

2009-01-01 @ 23:53:17
Postat av: Malin!!

hihi, gud va vi ska dofta gott du o jag tjejjen, ja fick nämligen samma presentförpackning av Magnus!! =)))))))) vilken gillar du bäst? eller du kanske inte har hunnit med att dofta gott i sjuka sängen? :) ja gillar den röda o rosa/lila, iaf för tillfället, man magnus han kände att ja hade ny sort då ja testa den svarta.. så vi får se.. =)

kommer ni hit ngt i helgen, vore skojj??

kraam

2009-01-02 @ 09:58:07
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fin postlådan var, har varit sugen på en sån att ha o sätta räkningar i :) Kul med Ikea på söndag, längtar. Funderar, tror du att vi kommer behöva ett släp, eller kan de rymmas i bilen ? Man får ju alltid med sig mer än vad man tänkt, iaf jag ;) Jag tror iaf att killarna längtar mest till på söndag, haha..

2009-01-02 @ 11:08:50
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Malin!!

ja men de e bara höra av sig, så vi e hemma!! =)

haha, o ja har på min röda idag.. va ska vi ha imorron?? den lila? =P

2009-01-02 @ 18:00:37
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: I

Så himla fint det blev med postlådan. Ni får inte glömma min lista innan ni far på IKEA :0)



~I

2009-01-02 @ 18:47:29
Postat av: Emma

Bra att ni mår bättre nu :D om du har tid kanske vi kan hitta på nåt i helgen? ^^

2009-01-02 @ 20:28:43
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Guitar Hero är så kul :)

2009-01-06 @ 11:52:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0