Fyra och ett halvt år

Jag och Benjamin har varit tillsammans i fyra och ett halvt år! Den "officiella" dagen var egentligen igår, men jag uppdaterade ju ingenting då.
Detta till ära så målade jag två tavlor, en på mig och en på Benjamin. Fick ju akrylfärger, penslar, staffli och målarduk i julklapp så jag tyckte att de var dags att använda!



De är nu uppe på våra nyuppsatta hyllor från ikea. Blev riktigt bra tycker jag!

Idag åkte jag buss till luleå för att gå till tandregleringen (woho :P ) Jag är där ungefär var sjätte vecka, har haft tandställningen nu i ett o ett halvt år. Börjar bli rätt så less! Men tänderna blir jättefina.
Hann inte med nå mycket i stan innan bussen hem gick, jag åt och så hann jag springa in på LUSH och köpa en dush-gel.



Gulligt namn, hihi "yummy, yummy, yummy" Det är färska jordgubbar i den, doftar jättemumsigt och var jätteskön för huden. Ska köpa en större sen, ville bara testa först och se. En sån här liten med 100g kostar 59 kr. Sen finns det 250g och 500g.
Kolla in hemsidan :)

När jag kom hem så for jag och simmade med Rebecca och Hanna. Skönt!
Nu måste jag dona lite här hemma innan jag lägger mig. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack ! Jepp är inge pigg men de känns bätttre idag än vad de gjorde igår, så idag ska jag på jobbet :) Zingo o lilla Hilmer måste ju få träffas någon dag ! Såg btw att de var nu på fredag yesman gick, kanske vi skulle farit o sett den, om man nu inte ligger i feber, men de vill jag absolut inte. Trist att inte träna nå, saknar de faktiskt o de har bara gått någon dag, men de är väl bra antar jag :)

Kram

2009-01-28 @ 06:12:24
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: mamma B-M

De blev jättefina . Kanske det är läge med ett grattis till er, oj vad tiden flyger iväg . kram på er.

2009-01-28 @ 07:07:29
Postat av: Malin!!

KRAM på er o lilla Hilmer, & såklart super grattis på 4½ års dagen!!

Idag ska Mange hämta ut mina o Flisans carvingskidor som vi beställt från skifix, så ja ska faan o tjuvträna i ngn backe ikväll tänkte ja, e ju typ 10 år sen man stod på slalomskidor sist, hihi..

2009-01-28 @ 15:11:33
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: I

Oh så duktig du är, tavlorna är perfekta!! Grattis på fyra och ett halvårsdagen!!



~I

2009-01-28 @ 15:51:43
Postat av: Jenny

Jo han är en riktig godbit :)Vi ska hämta han i Norrtälje, en bit från stockholm. Så blir en stockholms resa i mars !! Kuul! :)



GRATTIS på fyra o ½ års dagen !:)



2009-01-28 @ 16:10:08
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Rebeccaa

Tavlorna blev ju jättefina! :D

2009-01-28 @ 22:39:41
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0