Full rulle!

Våran lilla Hilmer gör då inte livet på storgatan lugnare, hihi ;) Det är full rulle hela tiden, kanske han vilar 20 min och så kör han igång igen. Fast han har ändå varit duktig inatt och inte väckt oss allt för mycket, men halv åtta då var det minsann dags att stiga upp tyckte han! Då jamade han en massa och så lekte han med våra täcken ;)

Men idag har Benjamin fått stanna hemma själv med lillgrabben. Jag åkte till Luleå med pappa för att titta på brorsan som spelade med sitt band Übervillage på kulturens hus. De var jättebra :) De har en myspace om ni vill lyssna, sök bara Übervillage.
Vi tog en snabb sväng på Stadium för jag skulle titta på nå träningskläder, hittade två nike linnen :) Finally! Och så ska jag beställa en tränings-bh och bikini från ellos. Ska försöka börja simma lite också ju.
Pappa skulle ju såklart på biltema, där han handlade upp typ allt klinker som fanns, haha! Det var tungt att bära kan jag säga, var två fulla vagnar med klinker... Så släpet var tunglastat!



En liiiiten stund vila, hehe. :)

Ikväll blir det middag och bowling med Chrille o Jenny, ska blir kul.
Nu kom mamma och hälsade på, ska prata lite med henne!



Kommentarer
Postat av: Emma

Joo smakar precis som vanlig palt =)

2009-01-24 @ 16:40:25
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: I

Himlans så fin han var, jag har ju sett underverket live nu!!



Det finns nybakade semlor nu om en stund, om ni vill ha!



~I

2009-01-24 @ 16:58:12
Postat av: Malin!!

Hihi ja de gör vi faktiskt, e ju så fullt upp så man kommer på sig då o då att han faktiskt flyttat! =)

Men de e nog oxå för att vi vet att vi kommer få hälsa på honom inom kort o när vi vill!

Haha jasså e HAN busig, de kan ja väl sldrig tro?? :-p

Trevlig kväll själva, krams!

2009-01-24 @ 18:53:22
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0