En torsdag



Så här ser jag ut just nu! Är på språng, vi ska iväg till Sofia och käka middag! Kul att träffa den tjejjan, det var ett tag sedan! Och så blir det träning ikväll, kul kul!



Mm, blev go-frukost imorse också! Stekt ägg på hårdmacka och mjölk!

En del har kanske börjat undra varför våran blogg heter benjamineriksson.blo.... ? Alltså, det var ju såhär att Benjamin skaffade den här bloggen själv först, mest för att dokumentera träning och så. Sen sa han att jag fick ju skriva på den om jag ville, typ vad vi gjorde under dagarna. Och så bestämde vi som sen att det skulle vara "våran" blogg, men nu så skriver ju Benjamin nästan ALDRIG. Det är ju som bara jag som skriver, och så heter den Benjamineriksson :P Men men, jag berättar ju för det mesta vad VI gör. Kan hända framöver att vi gör en helt ny, som heter nåt mer lämpligt och så får jag väl länka till den härifrån. Men är rädd att man tappar så många läsare då! Jaja, vi får se. :P
Vad tycker ni läsare?? Skulle ni följa med till nästa isåfall?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo de skulle jag nog

2009-01-29 @ 17:05:40
Postat av: Hannnnnnnnnnnnna

aldrig. benjamineriksson.blogg.se är mitt hem. mitt och himmlers. punkt slut

2009-01-29 @ 17:28:04
Postat av: I

Självklart skulle jag följa med, men det kan ligga något i att man tappar läsare. Man får jobba sig upp sedan skulle jag tro...



Nu ska jag baka ut tekakor :0)



~Livet i byn

2009-01-29 @ 18:19:07
Postat av: Jenny

Absolut skulle jag/vi följa ! :)Hoppas träningen gick bra, var o "snodde" våran bil, mohaha ;) Hoppas C får/fick åka med er hem ;)

2009-01-29 @ 21:53:59
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Benjamins fanclub

Nej och åter nej! Som orförande i Benjamins fanclub så accepterar vi inte ett namnbyte! Däremot vill vi pusha lite för att Benjamin ska bli lite mer aktiv...

2009-01-29 @ 22:38:03
Postat av: Jenny

Tack själv ! Alltid lika trevligt med er ju !! :) Ser framemot i morgon, både för lite sovmorgon o stadsturen ;) Kram

2009-01-30 @ 23:58:05
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0