Bättre dag idag! =)

Igår och idag har det varit bättre dagar =) Har ställt klockan ovanligt tidigt så att jag ska ha tid på mig att vakna och inte behöva stressa. Det har varit skönt att få ta det lugnt en stund på mornarna innan man far. Men det är som att ändå då jag kommer hem och varvar ner så kommer huvudvärken som på posten :P Konstigt. Men jag mår som bättre psykiskt nu känns det som. Har tänkt vila hela helgen nu och ta nya tag till veckan!
Matteprovet i torsdags kunde ju ha gått bättre, hehe. :P Hade fasiken pluggat på typ helt fel saker, allt jag inte kunde fanns ju med på provet såklart! Himla. Men jag tror jag lyckades skrapa ihop nog med poäng så att jag klarade det i alla fall! Och det är huvudsaken just nu, att klara den här kursen!

Idag idag idag så hämtar vi sköningen Hilmer !!!!!!!!!! Ska ta tonvis med bilder på snyggot så ni får se sen! Så ikväll vet ni vad vi ska göra, mysa med ursöta kattbebisen! =)





bilderna tagna av Malin  =)





Kommentarer
Postat av: I

Mys från oss också, ser fram emot bilder på underverket nu snart!



~I

2009-01-23 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0