<3



Vad säger ni? Är det true love? ;) Det här är Jenny o Chrilles ursöta hund Zingo som pussar mig =D Vi fick äran att passa honom ett tag medan C o J var på middag. Världens skönaste hund skulle jag vilja påstå! Synd att han haft sån himla otur, hoppas lillstackarn slipper mera akuta veterinär-besök!

Jaha ni, vad har hänt i början av denna vecka då? Jag har fått en dålig ovana att typ jämt komma försent till skolan, gjorde det hela förra veckan och denna började inte så bra den heller. Helt knäppt, för jag stiger upp i tid och så, men sen av någon dum anledning tar jag mig liksom inte iväg förrän det är typ 5min innan jag börjar.
Jag anar att jag har en riktigt dålig skol-period, är jämt trött o less, ingenting känns meningsfullt att göra, har alltid världens huvudvärk osv. Så när jag kommer hem är jag liksom helt slut, fastän jag inte gjort nåt mer än vanligt.

Benjamin fick fara ut på plogsväng inatt, så han ligger och vilar. Det blir nog att han ska ut inatt också. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, skulle ju ha tränat men det orkar ju inte Benjamin nu. Får kanske ta och pyssla lite här hemma och göra nå skolarbeten.
Vi får väl se vad som händer!

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Om du behöver någon som håller dig sällskap och sysselsatt så finns ju alltid jag! :)

2009-01-20 @ 17:47:12
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Absolut true love, han är duktig på att dela ut pussar :) Hoppas att han o eran lilla kisse kommer komma överens, men de tror jag inte ska vara några problem, Z älskar ju katter !!



Tack för ett riktigt bra gympass idag, undrar hur mina ben kommer må på torsdag? Kommer oftast två dgr efter tycker jag :)

Du ska nog se att de kommer kännas lättare med skolan då de blir ljusare ute o solen tittar fram, kämpa på! :)

2009-01-20 @ 22:04:56
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: I

Nawwww...så gulligt!!



~I

2009-01-21 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0