Vaccin

Huwa! Imorgon bitti 8.20 så ska jag på läkarstationen och ta vaccinet mot livmoderhalscancer. Jag är inte något fan av sprutor, tycker inte det gör ont eller så men det är bara en så obehaglig situation. Vaccinet består av tre sprutor, jag ska ta en nu, en om två månader och en om ett halvår. Hoppas jag inte får nå biverkningar! :P
Men efter sprutan så ska jag o mamma fara och hämta paketet från ellos :) Så det känns bra iaf, då har jag något roligt att tänka på, hehe. Har ju beställt en bikini och en tränings-bh, hoppas det passar bra! Det känns som alltid kul med en ny bikini. Tror fasiken att jag köper en ny varje år! Vilka i-landsproblem.



Sötjäkeln!



Mm, mitt efter-tränings-mål. Havregrynsgröt med sylt!


Kommentarer
Postat av: I

Inge kul med vaccinering, men det är ju för en god sak i alla fall...



Hilmer verkar gilla klätterträdet i alla fall!!



~I

2009-02-05 @ 09:10:42
Postat av: Rebecca

Hoppas du klarar dig undan biverkningar! :)

2009-02-05 @ 12:02:38
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0