Dålig uppdatering - igen!

Jaha, nog var jag lika dålig på att uppdatera denna helgen också! :P Skäms på mig!

Fredag var i alla fall en skön dag, fick sluta två från skolan efter att jag gjorde en lyckad redovisning på KUHI:n, det kändes himla skönt att ha det klart! Fredag var också dagen jag totalt fastnade i boken Twilight jag lånat av Rebecca, har redan läst en fjärdedel av härligheten! Men jag ska inte göra som jag alltid gör när jag hittar en bra bok, läsa ut den på en gång! Nä, jag ska njuta av den en hyfsad lång tid iaf ;) Sen blir det att låna New moon av Reb också!
Middag blev på ÄP, vi unnade oss lite finare mat, använde pengarna vi fick av mor o far på alla hjärtans dag :D Sen blev de såklart träning, och kvällen spenderade vi hos Chrille o Jenny där vi såg femte avsnittet av LOST, och sen såg vi Borat. Ehe, vilken jävla film alltså! Det är allt jag har att säga :P



Lördag kring halv tolv bestämde vi oss för att fara en snabbis till Storheden och handla lite mat. Hilmer skämde vi bort med en 10kg (!) säck med Science Plan kattmat! De var extrapris på 10kg säcken så vi tänkte att då slipper vi ju iaf köpa mat på ett bra tag! Han ska växa! ;)
Själva så köpte vi oss lite basvaror på Ica maxi och så handlade vi ingredienser till tacos som skulle bli kvällens middag, mmm :D



Och kolla in sötis-Hilmer som gosade med mig då jag låg i soffan, hihi.

Senare så for vi och hälsade på i Nybyn en sväng, och sen var vi hos Magnus och Malin resten av kvällen! Trevligt trevligt. Vi var väl hemma vid tolv, halv ett och då somnade vi bums!

Idag har jag äntligen gjort klart ALLA mina skolarbeten och lämnat in, fatta skön vecka det blir :D Ingen stress! Och sen sportlov en hel vecka! På tors ska jag äntligen klippa mig, och fredag blir det färgning av utväxten, kul kul!
Idag är planeringen träning klockan tre, sen får man väl se vad som händer.
Men nu ska jag mysa ner mig med Twilight en stund, hehe.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Träning klockan tre, våldgästning av Cornelia kl 5 ^^

2009-02-22 @ 13:14:58
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: I

Han ser väldigt from ut den där Hilmer, dock tror jag att skenet bedrar...



~I

2009-02-22 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0