The best kycklingsallad ever!

Jag och Benjamin funderade länge på vad vi skulle äta till middag. Och så kom gubben på den briljanta idén att vi skulle plocka ihop en god kycklingsallad! Så vi for på Ica och köpte ingredienser.



Under produktion! ;)



Färdig! De fina salladsbesticken från Marimekko fick vi av Ingrid i somras.

I salladen är det:

grönsallad
tomater
gurka
gul paprika
ananas
avokado
fetaost
cashew-nötter
grillad kyckling
olivolja

God god god blev den!!! Try it!

Utbildningsmässan var jätteintressant och jag fick många uppslag på vad jag skulle vilja göra. Det som känns mest aktuellt nu är civilekonom, Luleå universitet har en fyra-årig utbildning. Men då är det ju det att fyra år känns ju väääldigt länge nu efter 12 års skolgång :P Sen har Umeå en utbildning till redovisnings-ekonom på 1,5 år där ett halvår är praktik på ett företag. Så himla svårt det ska vara! Tänk om man väljer fel? Det är ju några år av sitt liv det handlar om!
Kan ju börja med att göra högskoleprovet och se om det ens är nån idé att söka, hahaha! ;P


Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Oh himlans så gott det där såg ut :0)Minus kycklingen då för min del så klart...



~I

2009-02-15 @ 20:00:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0