Städ-ryck!

Ledig onsdag-förmiddag - då kanske inte det första man tänker på är städning! Men våran lägga har verkligen varit uschlig länge nu, så jag tog ett riktigt ryck! Steg upp klockan åtta och har städat ända tills kvart över elva! 3 o en halv timmes städning! Heja mig! Hoppas nu Benjamin blir glad och MÄRKER nåt då han kommer hem! ;)
12.25 har jag flöjtlektion, och klockan två har jag Bild. Mellan flöjten och bilden tänkte jag gå på byn och kika på lite saker. Är ju så fint väder! Kände för att vara ute lite nu när jag städat hela morgonen!
Och jag kanske borde äta något, har glömt det i all hast :O



Säg hej till min nya hår-vän! Följde Hanna på klippet igår då hon skulle pierca öronen, då bokade jag både klipp-tid, färgning på utväxten och så köpte jag den här sköningen för presentkortet jag fick i julas.
Doftar godis-gott och är utmärkt till mitt hår! Det är tre i en, värmeskydd, leave-in-conditioner och volume.
Jag är ju ändå ingen hög-konsumerare av hårprodukter, och 249kr skulle jag aldrig annars betala för en hårprodukt, men nu hade jag ju presentkort :) Och den är väldigt dryg så den kommer ju räcka länge.

Nu ska jag borsta tänderna, klä på mig och gå ut i det kalla, (-20) soliga, fin-vädret! :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Den där är typ det enda jag har i mitt hår ;) luktar gott och funkar bra! :)

2009-02-11 @ 15:19:50
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/
Postat av: Hanna

den där luktar ju godis! :D

2009-02-11 @ 17:57:26
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åååh, jag måste också införskaffa mig nå bra hårgrejs! :)

2009-02-11 @ 18:14:00
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där är den bästa hårprodukten jag vet!!! Tätt följd av Tigi´s After Party, en superprodukt som ger glans o håller små ostyriga hårstrån på plats. När det gäller shampo o balsam kör jag med Dumb Blond. Också från Tigi.

2009-02-11 @ 21:00:22
Postat av: Chatarina

Det där är den bästa hårprodukten jag vet!!! Tätt följd av Tigi´s After Party, en superprodukt som ger glans o håller små ostyriga hårstrån på plats. När det gäller shampo o balsam kör jag med Dumb Blond. Också från Tigi.

2009-02-11 @ 21:01:29
Postat av: I

Du är duktig som städar nu, när du är klar får du gärna komma hem till mig ;0) Jag måste göra ett ryck, mer djupgående städning snart!! Solens strålar är inte nådiga...



~I

2009-02-12 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0