Skolarbete upp över öronen!

Ååååh varför ska det vara så stressigt? Nu är det så många arbeten som ska vara klara innan vecka åtta, och jag blir snart galen! SV, KUHI, SH, HI, IDH och EN-prov v.8 muntligt och skriftligt + att jag har massa diplom att skriva under innan tisdag. (Har blivit anlitad av en kvinna på skolan som håller i en livsmedelshygien-kurs att skriva under diplom till kurs-deltagarna, jag får betalt för det)
Så jag är smått stressad, JA! Har pyttelite kvar nu på Svenska B analysen som jag hållt på med hela den här lördagen, roligt! :P Har en trevlig kväll framför mig med ännu mer arbete...
Så jag har inte hunnit träna någonting idag :P Det blev plugga för hela slanten, får träna imorgon istället. Har ju iofs tränat alla dar i veckan så.
Och en bra sak är att Benjamin snart kommer hem med taco-ingredienser, skulle verkligen behöva lite god energi!



Var ju tvungen att äta lunch idag iaf! Det blev tonfisk-omelett med gurka o tomater :) Gott.

Tillbaka till arbetet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

du, jag fattar vad du menar. dålig planering av lärarna.. stress stress stress. men försök att ta det lugnt ändå :p

2009-02-07 @ 17:38:00
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Vad tusan är KUHI för nå? ;S

2009-02-07 @ 20:29:17
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket =)

2009-02-08 @ 21:04:54
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0