SJUK!? :(

Jag som varit så försiktig, tagit det lugnt, ätit halstabletter o c-vitamin, och så imorse vaknar jag med världens slem i halsen, halsmandlarna svullna som ballonger likaså körtlarna på halsen. J*VLAR!
Så nu tycker jag sjukt synd om mig själv, har gjort mig makaroner i buljong för att lena halsen litegrann. Och så ska jag fortsätta ta det lugnt, fastän det inte verkar hjälpa!? @#%&¤#!!!
Har ju i alla fall New moon att läsa nu, böckerna kom igår :)
Det var förresten rätt fullt upp igår så därför hann jag inte uppdatera. Direkt efter skolan gick jag till mamma och hälsade på en stund innan jag skulle till frissan. Hos frissan färgade jag utväxten, ÄNTLIGEN! Det blev iaf skitfint. Sen kom Benjamin och hämtade mig och så for vi direkt till Café storgatan och åt Tacobuffé :D Gott gott, hade längtat efter det hela dagen. Direkt efter det åkte vi och hämtade mitt paket från cdon, for till nybyn för att reda ut några papper Benjamin fått från den ökända försäkringskassan :P Vi kunde inte stanna så länge, för jag skulle till röda rummet och se när brorsans band Übervillage spelade! Rebecca o hennes vän Matilda skulle följa också.
De var asbra som vanligt, blew my mind ;)
Så det vart bara att lägga sig direkt jag kom hem :P

Nu, ska jag mysa ner mig i soffan och HOPPAS att jag kan utfrysa denna dumma bacill!!!





Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag har också gått och blivit sjuk ;/ inte skojj!

2009-02-28 @ 14:36:32
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: I

Krya på dig!! Här är det också sjukstuga...



~I

2009-02-28 @ 14:45:00
Postat av: Fredrik

Också sjuk! bilda klubb? :D

2009-02-28 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0