Service!

Alltså, jag är så mållös över ett samtal jag nyss fick. Beställde ju från mandeldesign igårkväll. När jag först valde några kläder jag ville ha och påbörjat ordern så kom det nåt fel och det stod att varan tagit slut. Jaha, tänkte jag och valde något annat istället då.
Men nu imorse så ringer hon från mandeldesign! Supertrevlig tjej, berättar att hon sett beställningen jag gjorde igår och hon höll på att packa ordern redan nu! Men i alla fall, hon såg då mina påbörjade ordrar och undrade över dem. Jag berättade om felet som uppstått, och hon förklarade att det kunde bli så ibland om jag råkar paxa den sista, och så står det att det tagit slut. Så då fick jag över telefon förklara exakt vilka kläder det var jag ville ha från början, färg, storlek, och hon gick i lagret undertiden och plockade ut dem! Skulle skickas redan idag och kostnadskillnaden skulle hon sätta in direkt på mitt konto!
Snacka om service! Man känner ju verkligen att de är måna om att deras kunder ska få EXAKT vad man vill ha, så att man känner sig nöjd! Ska fasiken aldrig beställa från nån annan webshop än mandeldesign!!!
Bra morgon helt enkelt! Nu väntar jag spänt inför morgondagen då mitt paket anländer... :) Och nu, plocka ur tvättmaskinen!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var och kollade in på den sidan idag och jag tror nog dcet blir en beställning för min del också! :)

2009-02-17 @ 18:04:59
URL: http://evelinalidmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0