Piteå med Jenny

Idag har jag tagit ledigt från skolan för att fara till utbildningsmässan på Nolia. Jenny ringde mig igår och hörde om jag ville följa, och jag hade faktiskt funderat på att fara dit men är ju inte så kul att fara själv :P Så det passade ju utmärkt att Jenny skulle dit ;) Vi åker kring elva-snåret tror jag. Ska bli intressant! Måste ju som börja fundera på studierna nu, vet ju inte riktigt vad jag ska läsa till.
Uppdaterar väl ikväll så får ni höra hur det var!

Och nu ska ni få höra på nåt småläskigt, eller läskigt är det väl inte men jag hade tur! Hade ställt klockan på nio, men kring halv vaknade jag och kände att jag inte behövde sova nå mer. Så jag gick upp och tvättade mig och så, fixade håret. Inga konstigheter. Men då kring nio så skulle jag ta mig ett glas vatten, och det låter bara "pssssshh" ur kranen. Inget vatten! Testar i alla kranar, duschen, toaletten, NADA!? Varför i hela friden har vi inget vatten? Ringer till Benjamin, tror ni han svarar? nope. Alltså, om de ska stänga av vattnet för nåt avloppsarbete eller så måste de ju förvarna en dag innan så man kan lagra vatten i dunkar eller nåt! Så tur att jag steg upp före så jag hann tvätta mig!

Igår var jag på Mim en sväng under hålet, och jag hittade faktiskt två plagg :) Ett par jeansleggings och en söt enkel grå tröja.





Så här ser jag ut idag då! Fast ska ha en mysig tjocktröja över för det är kaaaaaallt !

Vi höres ikväll då om jag uppdaterar om mässan!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: I

Vad spännande med utbildningsmässa. Att läsa på universitet är verkligen ett liv utanför det vanliga livet. Jag ångrar mig inte en sekund även om jag läste sedan jag fått mina barn och bara det kändes som en bedrift i sig.



~I

2009-02-12 @ 15:50:41
Postat av: Cornelia

Jag ska införskaffa mig ett par jeansleggings imorn då jag far till lule ^^,

2009-02-12 @ 17:36:52
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0