Paket!!!



Woho! It arrived today :D Innehållet var ännu bättre än jag förväntat mig!


De här söta örhängena skickades med gratis! :D Värde 39 kr.



Fina sjalen :D jättemysig var den, och känns väldigt vårig trots att den är svart.



En jätteskön "mjukis" skjorta från object, passade jättebra! Den är fint indigoblå, framgår inte riktigt av bilden, hade ingen blixt på kameran.



Och en t-shirt från ichi, ekologiskt bomull! :D Brinner ju för miljön, hehe.
Är mer än nöjd, jag är supernöjd! Ska helt klart beställa fler gånger. Bra service och snabb leverans!

Nu ska jag göra lite skolarbeten, äta kvällsmål och mysa i soffan med Benne!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: I

Du blev jättefina i alla kläder, jag har ju sett det live så att säga.



Hälsa huliganen Hilmer från tanten ;0)



~I

2009-02-20 @ 10:01:08
Postat av: Cornelia

Kan benne aldrig blogga? Var ju evigheter sen XD

2009-02-20 @ 14:10:48
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Har ni hört talas om ordet uppdatera kanske?! XD haha

2009-02-22 @ 12:22:50
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0