Mandeldesign

Min mentor tipsade mig om en webshop som hade mina favoritmärken på kläder till bra priser, snabb och billig frakt och superbra service. Mandeldesign! Och minuten jag gick in på sidan blev jag helt galen! Har suttit klistrad framför den några kvällar i rad nu och ikväll gick första beställningen iväg ;) Två tröjor och en sjal.
Sidan är uppbyggd som en blogg, där hon uppdaterar med nya kläder då och då. Så hon tar inte in flera omgångar utav kläder utan man får vara snabb på det som finns, det för att alltid ha nya och efterfrågade kläder. Hon är själv modell för kläderna, beskriver jättebra hur storlekarna och material är. Är någonting fel så är det jättelätt att skicka tillbaka eller byta. Hon äger en butik i Göteborg och driver då webshopen genom det.
Min mentor berättade att hon alltid beställde kläder därifrån och att det är jättebra service, och att man får med en liten present med varje beställning :) Det kan vara godis, eller ett halsband eller örhängen. Ska bli himla spännande när paketet kommer! Blir nog på onsdag. Beställer man innan 15:00 en vardag så har man det dagen efter, men nu beställde jag ju på kvällen.
Så jag tipsar verkligen om denna sida!!! Klicka här.

Idag sprang jag 20 minuter på startrac-maskinen, och efter det tränade jag ben. Aaah, snacka om att man känner av benen o rumpan! Min vän hannapanna tränade med mig idag, och även igår faktiskt då jag överraskade henne på cykeln! :O Så efter gårdagen så ville hon träna med mig igen ikväll, hehe, jag har en så bra effekt på folk ;) Hanna, tack för tränings-umgänget! ;)

Imorgon har jag sovmorgon till klockan ett! Ska se om jag tar mig ut på en morgonprommis, men det är ju inte så lockande när det är -25 på dagarna :P Jag måste gå min tänkta runda så jag vet ungefär hur lång tid det tar, om jag nu ska börja göra det innan skolan. Så jag vet hur lång tid jag har på mig :P

Jaja nu ska jag joina Benjamin i soffan!



Kommentarer
Postat av: Hanna

tack själv, det gör vi om. jag kanske inte är lika biff som benjamin, men jag är då snabbare på att byta om, det är ett som är säkert ;)haha!

2009-02-16 @ 23:27:43
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja nu börjar vi länga riktigt mycket jag o Chrille ! En sak till jag längtar efter är att TRÄNA håller på bli galen av att aldrig få komma igång.. men min hals är inte bra än:/ Triist.. ska dricka massa te nu inatt då jag jobbar :)

2009-02-16 @ 23:40:03
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0