Liten blir stor



Hilmer växer o växer! Var svårt att få en bra bild på han som han kutar runt, på denna bild ser han ju galen ut, haha!
Som ni ser har som benen växt gode mycket, men huvet o kroppen har som inte hängt med ;) Han väger 1530 gram, då vi fick han vägde han strax under ett kilo. Ska ta några "fina" kort på honom också, då han är lite lugnare ;)

Träningen gick bra, det blev ett himla långt pass. Sammanlagt körde jag 30 set! Värmde upp på star-trac i 10 min sen axlar och traps, dips o lite rygg. Men grabbarna tog ju så lång tid på sig och då jag tränar ensam går det ju så snabbt en övning, för dem tar de ju typ tre ggr längre.
Så när de gick ner för att duscha o basta så kom morsan förbi och hämta mig för hon hade nyss slutat jobbet, och så for vi upp till läggan o pratade ett tag.
Och så bokade vi våran hotell-vistelse! Vi ska nämligen på en shopping-weekend till skellefteå i maj, bo på hotell med spa och bara mysa! Det ska bli kul :D Även om det är ett tag kvar, men då har man ju nåt att längta till!

Och jag längtar till imorgon, paket paket paket!!!



Så här såg kvällens efter-träning-mål ut, havregrynsgröt med ananas! Det är faktiskt skitgott! :D Hade inge sylt så jag skar ner lite ananas i den istället och woilá!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, hilmer ser helt vindögd ut ju ;D men söt.

2009-02-18 @ 22:58:12
URL: http://shoegazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0