Inget paket

Mitt paket kom inte idag :( Det stod att det skulle ta 1-2 dagar, och det skickades ju igår, så då måste det ju komma imorgon! Attans att man ska bo så långt norrut, annars hade jag säkert haft det idag!

Hilmer fick tag i en toalettpappers-rulle som han massakerade i tusentals bitar! Himla bus-korv! :P

Det har varit dåligt på bildfronten ett tag, kamera-batteriet har slut ström och jag har glömt att ladda det. Men nu har jag stoppat i det så kanske tar jag nå bilder på Hilmer ikväll så får ni se hur mycket han vuxit! :D Han är ju värsta tungviktaren nu! ;)

Men men, nu ska jag ladda inför träningen med lite russin :D


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Russiiiiiin<33

2009-02-19 @ 19:00:26
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0