House nya team

Väntar spänt på House som börjar nu klockan nio på fyran, han ska välja sitt nya team! Ska bli så kul att se, hehe.

Kom nyss hem efter en runda i simbassängen. Kände inte för gym-träning och är det något som är viktigt med träningen så är det ju variation! Simmade 1 km och sen kände jag mig nöjd o glad i kroppen :) Nöjd o glad blev jag också då jag såg att vågen visade ytterligare -6 hg :D

Igår på bildlektionen så upptäckte jag att jag som var klar med alla våra standard-uppgifter, och jag blev sugen på att ta fram skissblocket. Satte mig med polarna utanför bildsalen med skissblocket i knät, och så fick jag en plötslig impuls av att rita av Morgan. Så himla roligt det var att teckna med blyerts, har nästan glömt bort hur roligt det är! Dock var Morgans uttryck jäkligt svåra att fånga på papper, och det slutade med att han såg väldigt liten och ledsen ut, typ som en oskylig liten sex-åring, och det är väl inte riktigt Morgan i ett nötskal! Men jag signade den iaf "Morgan 6 år" och så fick Morgan den, han var nöjd iaf haha.
Ska börja teckna en massa nu och så kanske ni får se någon bild!



Dagens middag, jättegod köttfärssås med spaghetti, mmm :D
Nu ska jag ta mig mitt efter-tränings mål och se House!!!

/Cecilia

Kommentarer
Postat av: Johanna

House var ju jättebra igår :D

2009-02-25 @ 09:39:16
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0