Helgen

I helgen har det bara varit trevligheter :)
Fredag började med träning som vanligt, men efter det for vi med Chrille o Jenny och åt Taco-buffé på Café storgatan! Det var jättebra buffé, mycket tillbehör och man fick äta hur mycket man ville! Det fanns både taco-köttfärs och kycklingsalsa, mmm :) Rekommenderar det starkt, om dom ska ha det nån mer kväll.
Efter det så hängde vi lite i läggan innan vi skulle och se bio, Yes-man! Jim Carrey var ju lysande som vanligt, många skratt blev det under den filmen! 

Lördag blev det att åka iväg till Luleå med J o C som skulle kika runt på lite bilar, det var himla skoj att gå runt i en massa bilaffärer, nog blev man sugen på en fin bil ;) hehe. Jag tror jag såg tusen jag ville ha, som jag noga nämnde till Benjamin, haha :) Skulle inte vara dumt med en Audi A3 eller den nya A4, skulle även vilja ha den nya Golfen, eller en merca 200c. Vilken blandning! Men vi funderar faktiskt på att investera i en ny bil då jag tar körkort, för det är ju just vad det är, en investering! Men kanske nu inte en splonkarns ny sån här, men man får väl drömma!

 
Audi A3                                                       VW Golf

Vi tog en sväng på storheden efter vi varit på alla bilaffärer, jag och Benjamin köpte lite leksaker, mat och en ny mat o vatten-skål på djurmagasinet. På Ica maxi hittade vi äntligen ett lagom stort klösträd, inte riktigt i färgen jag ville ha men det var en sån bra form på det så jag sket i vilken färg det var. Och så blev det ju lite mat till oss såklart, och tre filmer! De hade tre för 99, och jag o Benjamin insåg att vi har typ NADA dvd filmer, så vi slog till. Det blev Duplex, The Aviator och The whole nine yards. Så ikväll blir det film-uppesittar kväll!
När vi kom hem efter Luleå så var vi hos Chrille o Jenny och såg film o hade mys.
En trevlig helg helt enkelt!

Men den är ju inte helt slut än, faktum är att jag ska hänga med Benjamins föräldrar till IKEA idag (faktiskt om typ en kvart), vi behöver ju en till byrå till sovrummet så jag tänkte att jag följer med!

När jag kommer hem kanske jag laddar upp en bild på klösträdet, om jag har tid.
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: I

En sådan bil hade inte varit helt fel att ha :0)



~I

2009-02-02 @ 13:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0