Helgen

Ingen uppdatering på hela helgen!! Ojoj... Ibland tar man sig inte tid helt enkelt :P

Kom just hem från en mysig vinterprommis med Benjamin. Och nu äter jag apelsinklyftor, mm :) Vi ska nog snart och träna, jag har vilat hela helgen från träning och så har jag syndat med så mycket choklad, glass, fika mm. Ojoj!



Fredag förmiddag så åkte jag med mamma till stugan. Har verkligen saknat att vara där, och så var det längesen jag var med mamma o pappa ett tag. Vi hade jättemysigt och åt god middag. Sov över till lördag, då for jag och pappa ut och åkte skoter i den vääääldigt djupa snön. Hehe.
Det var ju alla hjärtans dag, så mamma o pappa hade ju några gåvor :) Jag fick ett par rosa "pieces" boxers, jättesöta. Och jag och Benjamin fick tillsammans en chokladask och lite pengar att göra något kul för. Vi få se vad vi gör! Jag åt middag med mamma o pappa och så hämtade Benjamin mig sen. Då åkte vi iväg till Nybyn (där de hade gjort plankstek!) så jag fick äta en till middag, hehe. Gode mätt vart jag.
Av Ingrid o Kenneth fick vi ett jättegott te och en kruka med vårlökar, som förhoppningsvis ska blomma fint (jag dödar blommor för det mesta!)
Men inte vart de slut på godsaker för det, vi for till Chrille o Jenny o myste vid TV:n. Där fanns det godis, nötter och så hade Jenny gjort en underbart god panacotta med vit choklad! Lyxigt och jääääättegott, men alltså då höll jag verkligen på att sprängas!

Så helgen har varit superbra, jag har ätit gott och varit määäätt! Ska bli duktigare på att uppdatera även om jag har mycket att göra! Fast i A-träsk är ju internet inte så snabbt!

Kan berätta lite om utbildningsmässan i nästa inlägg, för nu ska vi och träna!

tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Cornelia

Till veckan måste du fara och träna med mig nån dag Cissi!! ;D

2009-02-15 @ 17:02:34
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0