Halsont och klippet

Igårkväll kände jag mig lite konstig i halsen, så jag hällde i mig en massa te och chockade kroppen med mycket c-vitamin, la mig och sov och hoppades på att det skulle vara borta då jag vaknade. Icket! Har haft jätteont i halsen idag, harklat o haft mig, ibland tappat rösten. Såklart ska ju det hända nu då det går så bra med träningen, himlarns! Jag ska vila i helgen och hoppas att de inte bryter ut i nån hemsk förkylning. Får inte bli sjuk!!!

Klockan tre idag så hade vi rep på forum inför våran teckenspråks-show den 18:e mars! (kom gärna och se) Det gick faktiskt himla bra, känns som om jag kan alla mina "repliker" (vi tecknar ju bara) Var tvungen att gå lite tidigare därifrån för jag hade ju klipptid halv fem. Så skönt att bli av med de slitna topparna, klippa upp håret lite och korta av luggen! Min lugg var ju inte ens en lugg längre, haha. Och imorgon blir det färgning, så skönt! Min utväxt syntes ju ännu bättre i salong-ljuset, den var typ 4 cm :P Min naturliga hårfärg ser ju fasiken helt grå ut i jämförelse med brun-färgen jag har i håret. :P



Kastar in en bild på Benjamin som är på språng mot gymet! Och han sa i förrgår, "mjaa, jag ska nog vila till på måndag, det har som gått dåligt ett tag" JO JUSTEJA! Ofta han kan vila mer än två dar i sträck... ;) Jag måste då vila och se till att halsen är bra innan jag gör nåt alls, för som sagt, jag ska INTE bli sjuk!



Den här söta lilla me-to-you nallen hänger på våran kyl, och den fick jag av Benjamin våran första jul tillsammans! :D Alltså för fyra år sedan <3

När jag var hos frissan så pratade vi mycket om utlandsresor, hon hade nämligen nyligt varit i Thailand. Jag och Benjamin är ju så sugna på Cypern nu till våren! :) Vi får väl se om vi bokar nåt snart, skulle ju vara så himla härligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj är de så länge! Känns inte så :)

2009-02-26 @ 21:48:51
URL: http://nystis.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA! sa ju att han inte skulle kunna låta bli att träna ;)

2009-02-26 @ 22:34:17
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: I

Vila och åter vila, jag är också krasslig i halsen. Inte undra på när K håller på att ta hem den ena bacillen efter den andra. Han har ju lunginflamation igen...för andra gången efter jul!!



~I

2009-02-27 @ 07:45:16
Postat av: Malin G

Men jaaa, jag såg den kommentaren, vem fan e "mogen" nog att säga hur du ska tatuera dig eller om/ om inte??? Inte ens ens egen förälder, o du om ngn e väl en mkt mogen o fin tjejj!!

De va ju inte så att du skulle göra värsta satan eller en massa döskallar el så, typ hela fejjan??

HAHAHA!!

krams

2009-02-27 @ 10:27:02
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0