Fotomodell

Vi har en fotomodell till katt, kolla här bara!



Kolla in posen på datorn! Klockrent! Hahaha, det var Benjamin som tog den här bilden, himla lyckat! (Han förbereder sig inte för en attack, han gäspar, haha)
Av en konstid anledning är datorn Hilmers favoritplats att mysa på, alltid då man sitter vid datorn så kommer han och ska lägga sig PÅ tangentbordet! Typ såhär:



Sötjäkel!

Jag vet inte om jag mår bättre än, halsen känner jag av ordentligt men är som piggare. Kan ju vara för att jag tog en tablett, men men. Förhoppningsvis blir det inte värre än såhär och så kan jag njuta av sportlovet! :D Har bestämt att följa med mamma till stugan imorgonkväll och stanna två nätter, så får jag vila ut där, mysa med mina böcker och kanske få lite nyttigt solsken!



Läser, läser och läser! Rebecca du har nog rätt, jag har inte så långt kvar tills jag läst halva boken, och jag började idag! ;) Hinner ikapp dig, hehe.

Och Hanna den lurken är i New York i detta nu! Må inga terrorister eller andra läskiga new york-saker drabba henne! Hoppas du har det trevligt tjejjen, vi här i lilla obetydliga Älvsbyn oroar oss för dig, du helt hjälplös med dina virriga föräldrar i en så stor stad!!! ;) Tar du dig till en dator under den vecka du utforskar den nya världen kan du ju kanske lämna en kommentar!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, åhhh :D Älskar första bilden på Hilmer! Så himla söt han är! :D

2009-02-28 @ 22:58:12
URL: http://whenyoubelieveit.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Han ligger kanske där för att det är varmt och skönt :) Och för att få uppmärksamhet förståss, mina katter la sig alltid mitt på det man höll på med, typ om man läste en bok så kom de och la sig mitt på boken ;P De är för söta för att bli arga på dock, dessa katter ^.^



Du är ju crazywoman! Jag läste ganska mycket igår, satte i öronproppar och la mig i soffan så jag inte skulle höra sporten på teve ;) Men vi spelar inte i samma liga, haha, blir du inte less då hon umgås med Jacob hela tiden? -.-'

2009-03-01 @ 11:02:53
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Malin G

Ja de blev mkt fint!! =)

så himla skön han är lillkorven, ja fick ett kort på hans bror där han oxå ligger på laptopen! =)

2009-03-01 @ 11:44:30
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0