Fettisdagen

Skön morgon! Vaknade när jag kände för det, satte på en tvättmaskin och åt en skål med yoghurt o müsli! Skulle egentligen börjat halv elva idag, men det behövde jag inte ;) Så jag börjar inte förrän ett, hehe. Fast ska vara på skolan liiiite tidigare än så, har nämligen eng-prov men glömde boken i skåpet igår :s Så kan det gå.

Fettisdag idag! Men det lär nog inte bli några ändringar i dieten för det här på storgatan ;) Ska verkligen inte äta lunch i skolan idag, bruna bönor med fläsk, uuuääähh!!! Nä, det blir nog tonfiskomelett, eller tonfiskmackor...
Då har vi ju det här med semlorna, jag är ju ingen högkonsument av dem, och egentligen gillar jag dem inte så mkt men ändå har jag som ett sug efter dem :P Helst äter jag ju bara bullan, eller med kanske liiiiite grädde. Skulle jag få bestämma skulle det vara sylt eller vaniljkräm i bullan och så lite grädde på. Men det är ju ingen semla, eller? ;)

Igår satt jag uppe hela kvällen och ritade på min blivande tatuering. (mamma flyg inte i taket nu) Jag har nog kommit fram till hur jag vill ha den, och vart den ska sitta. Ska höra lite åsikter från vänner och så, sen får jag väl gå till tatueraren och höra vad han tror, låter det bra så bokar jag helt enkelt tid till i augusti! Fyller ju arton den 14:de, läääänge kvar. Men man måste ju börja planera! Det är ju som ett rätt så viktigt beslut, eller vad tror ni? ;)



God eller inte god? Alltså, de ser ju så jäkla goda ut! Men jag vet ju hur det blir då jag börjat äta på en, Benjamin får avsluta den! I alla fall om det är mandelmassa i den!








Kommentarer
Postat av: Hanna

oooh vad kul med tatueringen! :D spännande. för övrigt kan ju semlor vara det läskigaste jag vet.. huuuu :S

2009-02-24 @ 10:46:21
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: Malin!!

Heej!! wow va kuligt att du ska tatta dig, hur ska den se ut o var ska du ha den???

Krams Mallan

2009-02-24 @ 12:02:50
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: hanna

smaskens! :)

2009-02-24 @ 15:50:53
URL: http://blogg.se
Postat av: c

Stopp och belägg! B är inn epå en sträng diet och får inte falla dit för frestelsen. Jag har ätit 2 semlor idag och när jag åt den andra så tillägnade jag den till B. Du kan ju säga det åt han eftersom han själv aldrig skriver på "sin" blogg...

2009-02-24 @ 16:47:55
Postat av: Emma

Tackar ! =)

2009-02-24 @ 19:39:30
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0