Ensam hemma

Benjamin har jobbat ända sen tre imorse, hann hem en liiiiten sväng sen for han ut igen och ska vara borta till 12 inatt. Vilka pass han måste orka med! Tycker synd om han, men liiite om mig själv också som måste vara hemma ensamen :P Fast jag har ju Hilmer.
Och nu när jag var ensamen tänkte jag att jag ju kunde göra mig lite god mat :) (Lämnade såklart kvar lite åt stackars Benjamin)



Kyckling wok med äggnudlar och grönsaker! Mmmm :) Passar bra in i mina nya matvanor nu också, mycket proteiner och vitaminer :)

Sticket i armen idag gick bra, men jag tycker det är såååå obehagligt. Det tog ju fasiken en evighet innan hon tryckt i mig all gegga, och min muskel blev som helt stel efteråt :P Och sen väntade jag bara att jag skulle få nån himla biverkning, svimma eller nåt. Men dagen har förflutit utan komplikationer ;) Så jag var nog inte en av de där 10000 som kan reagera :)

Fick ju min tränings-bh och bikini idag, och allt passade perfekt! Kul, för det är så jobbigt att måsta skicka tillbaka om det inte passar.



Slänger in en bild på bikinin. Vanliga svarta trosor och så en mönstrad överdel :) Valde färgerna så att jag kan matcha med några delar jag redan har. Vilket ju är bra, så har man lite att välja på.

Funderar på att fara och simma, Rebecca och Emma skulle nämligen det klockan sex. Men det kändes lite surt att gå i snöovädret, och så sen gå hem i blött hår... :P Sådana här ggr skulle man haft det där himla körkortet!
Vi får se hur jag gör.






Kommentarer
Postat av: Corran

Snygg bikini ;)

2009-02-05 @ 19:58:24
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer att bli fin i den bikinin.



~I

2009-02-05 @ 20:17:16
Postat av: Jenny

Snygg bikinin var ! :)inte dumt med kyckling wook, va rlänge sen jag gjorde det.. Nu hoppas jag på att komma igång med träningen på måndag !! :)

2009-02-05 @ 20:37:28
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jå måste prova dom någongång. Dom verkar inte helt fel :)

2009-02-05 @ 22:54:31
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaa han är en riktig söting! Ja men nästa gång kanske du kan följa om du vill :) De är nästa fredag den 13e februari..på morgonen, så om du vill o kan får du mer än gärna följa o vara mitt o Zingos sällskap :D Vad gör ni i helgen då? Var ju så länge sen jag träffa dig/er :/

2009-02-06 @ 12:21:14
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har en utmaning att hämta i min blogg ! :)

2009-02-06 @ 16:03:56
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0