En utmaning!

Vi blev utmanade av Jenny !

Utmaningen går ut på att man ska öppna sitt bildarkiv, öppna sjätte eller fjärde mappen, och välja den sjätte, eller fjärde bilden, och berätta lite om den.
Det blev den sjätte mappen, och den sjätte bilden. Där fann jag mig själv på midsommarafton hos Ingrid och Kenneth hållandes i färska jordgubbar, mm :)



Idag har vi bara tagit det lugnt, varit och tränat, det blir nog inte en så sen kväll. Är en trött människa idag!
Nu ska jag joina Benjamin i soffan!

Alla som vill kan göra utmaningen!


Kommentarer
Postat av: I

Åh det där minns jag, vi skulle nog äta chokladfondue :0) Mums!



~I

2009-02-07 @ 08:27:25
Postat av: Inspirera Mera

Åh vad gott det såg ut med jordgubbar!

Kram Sandra

2009-02-07 @ 14:38:48
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0