En liten IKEA resa

Som jag berättade i det tidigare inlägget så åkte jag iväg till IKEA idag med Benjamins föräldrar. Det var en trevlig tripp och jag hittade det vi skulle ha, vilket ju inte var så mycket.
Vi har inte satt ihop byrån vi köpte än, det får bli till veckan. Vi har myst med film och glass ikväll :) Och så måste jag plugga inför ARL-provet imorgon.



Jag köpte de här två burkarna att ha tvättmedel i, bokstäverna har jag själv klippt och klistrat på. Burkarna heter "droppar" och finns i olika storlekar. Man kan förvara en massa annat i dem, bland annat torrvaror, pasta mm...
6 st vinglas fick också följa med hem, en ram till ordpostern som jag bloggat om och grytlappar.
När vi satt ihop byrån och ställt iordning i sovrummet så får ni se hur det ser ut då, vi har ju nämligen våran gamla tv där inne nu, så min fina bokhylla fick åka ut i vardagsrummet istället...



Hilmers nya mat o vatten-skål



Klösträdet! Hilmer gillar det skarpt :) Hoppas Effie också gillar det då hon kommer hit.
Nu så måste jag plugga =/


 

Kommentarer
Postat av: I

Vilket fint klösträd, kan tänka mig att Hilmer går an som en liten huligan i det.



Du kan få den ena av mina sköljmedelsflaskor (samma som jag köpte på IKEA och visade dig). Den blev så fin när jag diskade den.



~I

2009-02-02 @ 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0