En bra måndag



Har nyss ätit middag, lax med kokta grönsaker :) Gott o mättande, vid sidan om åt jag en fralla som Ingrid bakat, vi fick en påse av henne. Jag ska baka sådana i veckan tänkte jag, fast kanske sätta i lite russin? Och Ingrid om du läser detta, bakade du på vatten eller mjölk? Kan man ta hälften av varje?

Igår visade vågen mig ett glädjande besked, -1,7 kg på två veckor! Inte dåligt, jag är tydligen på g nu, härligt! Det började ju inte så bra mina planer då jag första veckan gick upp 9 hg! Haha. Misstaget var att jag åt alldeles för lite, såna fel gör man alltid. Nä, äta rätt och träna fem ggr i veckan det är det som ger resultaten!

Benjamin är en trött människa, då jag gick o la mig igår kring tolv så for han ut och ploga :P Han kom hem kring lunch idag och har sovit tills nu då vi åt middag, alltså har han ju inte fått så himla mycket sömn!
Snart är det då träning på g, och jag tror minsann att Hanna panna skulle vara där ikväll! Trevligt att träna med den tjejjan, lite annat o prata om än då jag far med grabbarna :s

Twilight
har btw totalt trollbundit mig och jag kan knappt slita mig från bok-jäkeln! Får ju fasiken ingenting gjort! Haha.
Tack Reb för att jag får låna den!!! Ska köpa mig hela serien själv sen.
Och tack Hanna för att jag fick stjuss med er idag i snöovädret!!! Nu fick jag ju äntligen träffa din mystiska pappa som ju egentligen inte var så mystisk!! ;D








Kommentarer
Postat av: Fredrik

YEEEEEES! Det har fastnat!

2009-02-23 @ 19:07:46
Postat av: Malin!!

So nu har Mallan en liten webshop a la Mallan! =)

Krams!

2009-02-23 @ 19:52:31
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Malin!!

hihi ja men visst blev den, ja sa till Mange att de e de finaste ja gjort, han höll inte med, han gillar tjädertuppen bättre! =D

2009-02-23 @ 21:12:32
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna

syftar fredrik på REB kanske? sluta vara så stolt.

2009-02-23 @ 21:27:15
URL: http://shoegazing.blogg.se/
Postat av: I

Jag bakade på laktosfri mjölk, men man kan blanda som man vill. Eftersom receptet saknar fett i övrigt tänkte jag att det kanske blir torrt annars... Mamma bakade alltid på bara vatten men jag vill minnas att det blev lite torrare då.



~I

2009-02-23 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0